30/10/10

Una visita especial - A special visit

Recupero el blog després d'uns dies d'abscència i és que he estat una mica ocupat amb una visita molt especial...he tingut una expedició familiar al Japó amb els meus pares, ma germana i el cunyat!! Primera visita al país per tots ells que em sembla no els haurà deixat indiferents...després d'uns dies d'introducció a la cultura japonesa, movent-se entre la modernitat i la tradicionalitat, caminant amunt i avall tot el dia, de batalles inacabables amb els palets (chopsticks),  de descoberta gastronòmica (sí també es menja bé a fora de casa!), de shopping i moda japonesa i com no tirant fotos a tort i a dret ja són camí de tornada. Per part meva les visites em serveixen per adonar-me que m'estic adaptant a l'entorn doncs moltes coses que a ells els mereixa atenció a mi em semblen ja normals... intentaré però continuar explicant vivències al blog i no perdre la pista de gaires coses :-)



Back to the blog after some days off since I've been quite busy with a very special visit...I've got the family expedition to Japan with my parents, my sister and my brother-in law (cunyao)!! First visit to the country for all them and I think with no indiference...after some days of introduction into the japanese culture, between the modernity and tradition, walking up and down all day long, of neverending battles with the chopsticks, of gastronomic discoveries (there's good food outside home too!), of shopping and feeling the Japanese fashion and of course taking pictures everywhere and everyone, they are already back home. From my side, the visit made me notice that I must be getting adapted to the new environment since for many things they were attracted, to me it felt already as something normal...I'll try however to not miss many things and continue writing my experiencies and particularities of the country :-) 

1 comentari: