14/9/11

Weekend a Kyoto!

Finalment tinc un moment entre visita i visita per explicar-vos quatre coses interessants dels últims dies. El cap de setmana passat vaig llogar un cotxe (primera vegada conduint per l'esquerra amb símbols japos = perill!!) i vàrem fer expedició osonenca cap a Kyoto. M'encanta aquesta ciutat, cada vegada que hi vaig en quedo més enamorat! En fi, sense temps per perdre vem llogar bicis i fer una ruta exprés amunt i avall, va ser una visita condensada però Déu ni do el programa que ens va sortir...fins i tot vàrem poder fer una sessió de karaoke en un bar d'aquells que no et deixa indiferent...la propietària, dos clients japos i nosaltres cantant a cor obert, gran experiència !


Photobucket Finally I got a while in between visits to tell you about few new things from these last busy days. This last weekend I rent a car (first time and driving left side with japanese signs = danger!!), and headed with two friends from Catalonia to Kyoto. I love this city, everytime I go there is even better! This time we also rented bikes and spend our time riding around...it is a very convenient and easy way to explore Kyoto. At the end it was a quick but intense visit where we even had time for a karaoke session in one of these bars that don't leave you indifferent...the owner, two japanese and us singing our best, great experience!
El cotxe rotllo Srta. Yamabuki!
El cotxe rotllo Srta. Yamabuki!!
Photobucket Photobucket

2 comentaris:

  1. Gerard! De tant en tant m'agradar llegir-te i em tornen els records... L'altre dia va venir l'Aramaki, el meu profe de Yokohama, a Barcelona, i el vaig veure. Ell tan tranquil... Però ara ja torno a ser a Nancy, França, fins Nadal, suposo. El dia de la diada vaig pensar en el nostre picnic al Yoyogi Park.
    Molts ànims! Per cert, ja parles bé japonès?

    ResponElimina
  2. Doncs aquest any, la diada encara més béstia...al sostre del Fuji després de passar tota la nit caminant amb un fred que déu ni do!!!

    ResponElimina