24/4/11

Hola a tots! Estic viu :-) Simplement el bloc el tindré tancat durant uns dies. Estic a fora el Japó per feina i posteriors vacances aprofitant que hi haurà la famosa Golden Week !!(període vacacional més important al Japó, similar a la nostra setmana Santa ). Quan torni ja us posaré al dia. Cuideu-vos

Hi everyone! I'm alive :-) it's just I will close the blog for some days. I'm outside Japan for work and post holidays during the famous Golden Week (longest bank holiday in Japan, similar to our Easter)!. I'll update you once I'm back. Take care

2 comentaris:

  1. Gerard! T'he tornat a llegir després d'un temps de no fer-ho, per despistada! I quines fotos més maques del Sakura; realment, el pròxim cop que torni a Japó ha de ser a la primavera!
    Jo ara estic a Nancy; estic fent una estada aquí des de diumenge i per 4 mesos. A veure què m'espera! De moment, m'està agradant molt tot!
    Una abraçada i bones vacances!

    ResponElimina
  2. Hola Anna! content de saber de tu, aprofita l'estada et bien sur profite pour practiquer ton français ;-)

    ResponElimina