27/3/12

Entrenant a la platja! - Training on the beach!

Diumenge de platjeta!! Sí finals de Març i ja he fet la primera banyada de l'any! I no, ni estic boig ni tenim temperatures d'estiu encara però resulta que m'he apuntat a una triatló i ja tocava entrenar-se al mar i provar el nou vestit de neoprè :)!! Així doncs vaig fer cap a Kamakura, un petit poblet costaner amb un gran patrimoni històric-cultural però també conegut per l'afluència de surfers i windsurfers, em vaig equipar i cap a l'aigua. L'experiència bastant positiva, res a veure nedar en piscina que al mar, l'aigua fresqueta i els surfers uns assassins en potència,si no estic al cas em passen per sobre ! Us deixo quatre fotos que vaig fer aprofitant el bon dia que feia.


Sunny Sunday on the beach!! Yes, it's end of March and I've already been in the beach! but, neither I'm crazy nor we have summer weather yet but well as I subscribed in a triathlon due to in some weeks, it was time to train in real conditions in the sea and try my new wetsuit :)!! So I headed to Kamakura, a little seaside town with lots of history-cultural sightseeing points but also known for its surfers and windsurfers, I put my equipment and into the water! The experience quite positive, nothing to do with swimming in the pool, chilly water and dangerous surfers, if you are not aware these people can really hurt oneself! Here some pics I took in this wonderful day.  

 PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket  PhotobucketPhotobucketPhotobucket
PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

2 comentaris:

  1. Hola noi!
    Crec que són les fotos més boniques que has publicat aquí! Que maques... M'agrada molt la que es veu el reflex a l'aigua... I les mirades a l'infinit!
    I saps què? Al maig m'envolo cap a Califòrnia! Uooooooooo... Espero que sigui una experiència tan o més enriquidora que la del Japó! Tu ja tens data final o et quedes a Tokyo ja? Hihi! Salut!

    ResponElimina
  2. Hola Anna! feia temps que no en sabia res de tu, que vagi molt bé per California, segur que serà una molt bona experiència i contraposada amb el Japó ;) salutacions als de la plana!!aah i gràcies xl comentari!

    ResponElimina